This is "I wanna be a HOuse!!" Project-Y
When: Friday from 11pm to 1am
DJs: Yui Yamamoto
URL: thebirn.com/shows/projecty
About: This is "Mr Sensational !!" Project-Y
This week radio is "Back to BIRN"week !!!!
12/4(Fri)8pm-10pm(USA PDT)
12/4(Fri) 11pm-1am (USA EDT)
12/5(Sat) 4am-6am(UK London)
12/5(Sat) 1pm-3pm(Japan)
☆HOuse&Electronic (11:00pm-12:00am)
Chirismas Songs Feature time!!
☆My original song(12:05am-12:10am)
"Main Theme"
☆J-Pop Request Artists time
12/19 夜9:00〜朝
VICS UNIVERSITY GRAND OPENING
Attention all... Attention... VICS University shall have it's Opening Ceremony on December 19th, 2009. Listed below are the school rules:
All in attendance must come prepared to have a good time
All in attendance are expected to be respectful to everyone else at the ceremony
All in attendance must not waste any alcohol
Kissing is allowed but only after a few drinks
Touching of the security guards and staff in a sexual way is very dang
ACCESSNIGHTLIFE PRESENTS New Years Eve 2010 PARTY AT LUXE
日程 12月31日
場所 Luxe | Conveniently at the corner of 42nd Street and the West Side Highway.
時間 9pm-4am
今年をしめくくる、最大イベントを行います。
NYで活躍する、数々のイベントコーディネーターが一緒に主催するこのイベントは絶対来る価値あり!
場所はLUXE 2000人ものCapacityをもっているとても広く雰囲気たっぷりのクラブです!
前売りチケットを販売しています。
イベントが近づくにつれて、数も少なくなりますので、早めのご購
###Jeudi 17 decembre de 20H - au l'ogresse, 4 rue des prairies 75020, paris
l'entrée est libre (chapeau )
Trio HAIKU
birgitte lyregaard voix www.myspace.com/secretpetmusic
ai watanabe lap top www.myspace.com/watanabeai
fred marty contrebasse www.myspace.com/scherzoggfred
スウェーデン人の女性歌手・ビルギットとフランス人コントラバシスト・フレッドとのインプロビゼーショントリオです。今年最後のライブになります。venez et Joyeux Noël!
::ARMAND VAN HELDEN::
@AVALON Hollywood
1735 Vine Street Hollywood CA 90028
ハリウッドで人気のイベント ”CONTROL"
18歳から入場可能な、クラブキッズ大注目のイベントは、
超満員の大盛り上がり★
Its' me and my buddy's Big Birthday Bash in Hollywood Mega Club!!
with World Famous DJ!!! "Armand Van Helden"
Please come and party with me. and dance all night!
It's 18+ Event!
:: Special Discount Guest List Available (limited-hurry!)
*IMPORTANT: YOU MUST RSVP BY * 3:00 PM FRIDAY/18th TO
12月11日(金)にハリウッドのWhisky a Go Goで僕がギターを弾いてるバンド「SSX」のライブをやります。
映画のプロデューサーさんや音楽業界の人達も見に来てくれることになっていることが決まっている
僕らにとっては重要なライブだったりしますので、是非沢山の人に見にきて欲しいなと思っています。
都合付きそうな人居ましたら、遊びに来て下さいね!
SSX website
http://ssxtheband.com/
Whisky a Go Go
8901 West Sunset Boulevard
Los Angeles, CA 90069
SSX starts at 9pm
12月11日(金)にハリウッドのWhisky a Go Goで僕がギターを弾いてるバンド「SSX」のライブをやります。
映画のプロデューサーさんや音楽業界の人達も見に来てくれることになっていることが決まっている
僕らにとっては重要なライブだったりしますので、是非沢山の人に見にきて欲しいなと思っています。
都合付きそうな人居ましたら、遊びに来て下さいね!
SSX website
http://ssxtheband.com/
Whisky a Go Go
8901 West Sunset Boulevard
Los Angeles, CA 90069
SSX starts at 9pm