神戸を拠点にバンドをやりたいと思っています。 ☆ジャンルはRB(the new CLASSICs、バックSTREETBOYS他…)、IN YA MELLOW TONE、jazz hiphop、です。 ☆練習は特に決まりなく、やれる時にやろうと言う感じです(ライヴも決まりなく、やりたい時にやろうと言う感じ。) ☆募集してる楽器はピアノ、とアコースティックギターと砂アートの出来る方です ☆思考としてはRB MUSICでなかなかバンドとしてプレーするのは珍しいと思います。なので、こう言ったジャンルをバンドで再現する。ライヴで音楽とアートとのコラボレーションを再現。落ち着きのある、オシャレなバンドを目指してます。主にクラブやライヴHOUSEに出場しようと思ってます。気になった方はメッセージ下さい [英訳] It want to do kobe and to do the band in the base.The genrs is RB,in ya mellow,and jazz hiphop.When it is possible to do without in obtaining regulations,I will practice practicing.Recruited musical instruments are the people who finish coming out a piano,an acoustic guiter,and the sand art.I think that it is unusual that the idea reproduces the genre said so in the band.Collaboration of music and art.It aims at a fashionable band.Please give the message to anxious.