ログインしてさらにmixiを楽しもう

コメントを投稿して情報交換!
更新通知を受け取って、最新情報をゲット!

マレーシアコミュの【マレーシア】大手IT企業、オンライン旅行会社での求人情報

  • mixiチェック
  • このエントリーをはてなブックマークに追加
【求人情報】マレーシアの大手オンラインホテル予約会社でのお仕事

はじめまして、マレーシアでリクルートエージェントをしております。

募集人数が残りわずかとなっておりますが、ご興味のある方は是非メッセージください。

************************************************************************
Job Description

Our client is a leading Asia-based, online hotel reservations company, which specializes in securing the lowest discount hotel prices. It’s is part of Nasdaq PCLN . Its network includes more than 250,000 hotels worldwide. The multinational staff of more than 1,200 professionals, located throughout the world, provides a first-rate reservation service in 38 languages that uniquely combines local knowledge and local connections to provide the best hotel deals to both business and leisure travelers.

*Client : Confidential (the name of our Client will be disclosed to the candidates who send your resume to us)

※企業名:非公開(クライアント企業の希望により、弊社担当者がご連絡の際にお知らせいたします。)※

*Salary : Depending on experience and performance in interview (From RM6,000-6,500 )

※給与:6,000-6,500マレーシアリンギット(経験者、面接時の評価による。)※

*Location : Bangkok or Kuala Lumpur(You can choose either Bangkok or Kuala Lumpur office)

※勤務地:バンコク(タイ)もしくはクアラルンプール(マレーシア)のどちらかをお選びいただけます。※

* There will be bonuses, but it's strictly performance based.

※賞与あり(ご自身の評価を基に支払われます)※

*Position Overview*

ワールドクラスレベルのカスタマーサービスの提供で、お客様の旅行前後に発生する問題を迅速に解決し、顧客会社と効果的なコミュニケーションチャンネルツールである受電、発信業務やメール等を通して世界中のホテルとの提携をしています。

ご勤務される方にはワールドクラスレベルの SLA(Service Level Targets) 品質保障システムを基にした、先進国と同等レベルの勤務環境を保証いたします。


また、お仕事を通じてパフォーマンスの向上プランとコーチングによるカスタマーサービスを学ぶことでご自身の経験や自己啓発の手助けにもなるでしょう。

この度募集いたしますポジションは、アゴダ社内のトレーニングにてノウハウを学んでいただいた後、世界中のホテルに対応していただく為、日常会話以上の英語能力とビジネスレベル以上の日本語能力を必要とします。

1年以上のホテル、旅行代理店の経験者、オンライン旅行、ビジネス経験者やコールセンター経験者を優遇します。

迅速な判断力、問題解決能力を有する方、マルチタスクが可能な方、ポジティブな態度で上司・同僚・後輩と優良な関係を築ける方、親しみがあり、積極的で、顧客中心での考え方の出来る方は、弊社であなたの能力を最大限に生かすことができ、またあなたの将来にとても有益なものになると考えます。

※該当のポジションはシフト勤務になります。(週末勤務、週末勤務をした場合、平日が代休になります。)


Responsibilities:

Provide world class customer service and offer solutions to our guests during and after their travels by ensuring timely follow-up, closure and feedback to customers where required.
Communicate effectively with our customers and suppliers via our primary communication channels
Inbound / Outbound calls
Email
Achieve the defined Service Level targets
Achieve learning / development milestones through coaching / performance improvement plans as set by the supervisors
Have the ability to work within a shift based working schedule & abide by schedule adherence and punctuality guidelines
Share a positive attitude with fellow colleagues, up and down the organizational chart
Be willing to solicit feedback from peers as well as remain open to performance based reviews from supervisors
Provide training and mentoring to other members of the organization as requested.

Requirements:
Excellent in Spoken and written Japanese.
Good in Spoken and written English
Ability to work rotating shifts
Ability to work on weekends and public holidays (overtime applies)
Minimum 1 year experience in the hotel/travel agency/online travel business or call / contact center
Excellent decision making / problem solving skills
Ability to multi-task
Friendly and approachable, service oriented and customer focused
Flexible to accommodate shift work; this includes working on weekends, afternoon and morning shifts
Internet savvy
Minimum typing speed of 35 words per minute

If you are interested in this, kindly answer to below questionnaires.

Your expected Salary :
Your preferred working places ( Either Bangkok, Thailand or Kuala-Lumpur, Malaysia ):
Notice period:
Ability to work rotating shifts ( Y/N ):
Ability to work on weekends and public holidays (overtime applies) ( Y/N ):
Ability to provide minimum 2 years work experience certificates: (Y/N ):

※※※※※※※こちらの募集にご応募の際は下記に関して弊社担当までお知らせください※※※※

希望給与、勤務地、勤務開始日、シフト勤務の可否、休日・祝日出勤の可否、

2年以上の勤務経験の証明可否(こちらは職務履歴書に記載ください)

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

Relocation Package will be given to you once you are hired as below

§ Accommodation: 14 days

§ Flight arrangement (one way to KL/BKK)

※渡航時の航空券(片道)、14日間の滞在費用を負担いたします。※

正社員でのお仕事です!
今、移住で人気のマレーシアで生活をして見ませんか?

こちらからご応募ください。↓
http://th.careercross.com/en/job-view/117432

尚お問い合わせがある場合は下記メールアドレスまでご連絡ください。

お待ちしております。

SELPEO リクルートメント
mika.ohgama@selpeo.com
WEB:www.selpeo.com

コメント(0)

mixiユーザー
ログインしてコメントしよう!

マレーシア 更新情報

マレーシアのメンバーはこんなコミュニティにも参加しています

星印の数は、共通して参加しているメンバーが多いほど増えます。