mixiで趣味の話をしよう

mixiコミュニティには270万を超える趣味コミュニティがあるよ
ログインもしくは登録をして同じ趣味の人と出会おう♪

開催終了02/19 THE TOKYO SCANDINAVIAN PARTY 2!!! スカンディナヴィアパーティ 2!!!

詳細

2011年01月14日 01:00 更新

Saturday 19th February

lukker Speak Easy Bar op for et brag af en begivenhed! Det er muligt at vikinger ikke findes mere, men deres evne til at feste igennem er aldrig død. Kom og hør norske melodier mens du snakker med en finne over en dansk øl (kombination valgfri), og vær med til at gøre det til en forrygende aften. Vi glæder os til at se jer!

http://speakeasy-tokyo.com/

Entrance Free
All drinks 500 yens

---------------------------------------------------------

SATURDAY 19 FEBRUARY

THE SECOND SCANDINAVIAN PARTY IN TOKYO!!!!

All people from Scandinavia, It's time to join our forces and show to all Japanese how the scandinavian spirit is good during a party!!!! If you can come with some viking helmet or Hammer, it will be very funny!

Last time was so funny and we enjoyed to meet all our Nordic friends!!! This time again, we have to take our axe and our helmet

Come to enjoy Scandinavian Drink, Swedish Metal, Danish People, Finnish vodka and good drinks from our Countries!

Let's enjoy a Super Viking Party 19 february @ OTSUKA SPEAK EASY BAR

http://speakeasy-tokyo.com/

Entrance Free
All drinks 500 yens

---------------------------------------------------------

2011年2月19日

20時からー朝5時

東京の二回目のスカンディナヴィアパーティ!

東京に住んでいるデンマーク人やノルウェー人、スウェーデン人、フィンランド人、アイスランド人はバイキングロングシップで来た!!!SPEAK EASY BARまで!

スカンディナヴィアの雰囲気を発見したいなら今度のイベントに来て下さい!
新しい友達も作れる!

http://speakeasy-tokyo.com/

Entrance Free
All drinks 500 yens

コメント(1)

mixiユーザー
ログインしてコメントしよう!
  • 2011年02月19日 (土) 豊島区 大塚
  • 東京都 豊島区 大塚
  • 2011年02月19日 (土) 締切
  • イベントに参加する
  • 気になる!
参加者
2人