mixiで趣味の話をしよう

mixiコミュニティには270万を超える趣味コミュニティがあるよ
ログインもしくは登録をして同じ趣味の人と出会おう♪

開催終了★ 9/20(Sat) Cultural Exchange パーティー (京都) ★

詳細

2008年09月07日 23:26 更新

ぴかぴか(新しい) CULTURAL EXCHANGE PARTYぴかぴか(新しい)
日時: 2008年 9月20日(土) 時間: 時計18:30 – 21:30
場所: エル・コヨーテ (EL COYOTE - Kyoto)
位置情報京都市中京区先斗町通三条下ル石屋町123-1 からふね屋ビルB1

参加者: どなたでも参加できます! 日本に住む外国人、日本人双子座
趣旨: 多くの人との出会い楽しんでくださいわーい(嬉しい顔)

るんるんライブ , ぴかぴか(新しい)国際 ビュッフェスタイルの食事付き , バー 2 ドリンク、ゲーム、賞品もあります。プレゼント( iPod など), サルサダンスムード

参加費: 3000円(当日), 2500円(9月19日までに予約して頂いた方)

* 何語で話しても OK!指でOK
* お一人で参加されてもお友達と参加されてもOKです。指でOK
* 予約は不要ですが、予約をお薦めします指でOK

バッド(下向き矢印)バッド(下向き矢印)更なるインフォメーションと予約はコチラ(写真も見られます)
http://www.inetworkjapan.com Email: info@inetworkjapan.com

国際交流イベント iNetwork ぴかぴか(新しい)
http://mixi.jp/view_community.pl?id=1930276
------------------------------------------------
ぴかぴか(新しい) CULTURAL EXCHANGE PARTYぴかぴか(新しい)
9/20(Sat) 時計6:30pm-9:30pm
Place: EL COYOTE - Kyoto 075-231-1527
位置情報(3 min. walk from Sanjo Keihan Station, on Pontocho)

ENTERTAINMENT * LIVE MUSIC * BUFFET * GAMES/CONTESTS * SALSA DANCE
Who: Any Nationality! All are welcome!!!わーい(嬉しい顔)指でOK
Purpose: Enjoy meeting a lot of new people and making new friends!わーい(嬉しい顔)

ぴかぴか(新しい)All You Can Eat International Buffet with バー 2 Drinks, るんるんLive Musical Performance, Games/Contests, Prizes プレゼント(iPod, etc.), Salsa Danceムード

Fee: 3000 yen (No Reservation) OR 2500 yen (Reserved by 9/19)

バッド(下向き矢印)バッド(下向き矢印)For more Info & Reservations:
http://www.inetworkjapan.com Email: info@inetworkjapan.com

バッド(下向き矢印) It's also OK to make a reservation by leaving a mixi message below! バッド(下向き矢印)

コメント(9)

  • [1] mixiユーザー

    2008年09月16日 22:55

    We are looking forward to seeing everyone again in Kyoto at our next party!

    Thank you to all the people that have already made reservations through our homepage http://www.inetworkjapan.com
    Now we are expecting about 60-80 people for this party, maybe more!わーい(嬉しい顔)
  • [2] mixiユーザー

    2008年09月16日 23:22

    I intend to participate in the event after a long absence.
  • [3] mixiユーザー

    2008年09月18日 22:30

    Hello Ken-ichi,
    OK, see you on Saturday!わーい(嬉しい顔)
  • [4] mixiユーザー

    2008年09月19日 13:36

    参加させて頂きます。 よろしくお願いします。
  • [5] mixiユーザー

    2008年09月19日 20:10

    Hello あき,
    OK, see you tomorrow!わーい(嬉しい顔)
  • [7] mixiユーザー

    2008年09月21日 00:59

    Thank you for Mr. aslee and all stuff.
  • [9] mixiユーザー

    2008年09月23日 23:31

    Thank you to everyone that came to this party!!
    Yuki, You and and your new taisho koto band members; Satsuki, Arata and Hiroko did a great job! We enjoyed your music very much!! Thank you!!
    Also thank you to everyone that helped us at this party!!わーい(嬉しい顔)

    Hope to see you all again at our next BIG event, the International BBQ Party on 10/5 at Tsurumi Ryokuchi Park in Osaka! This event is hosted by iNetwork and INEXS:
    http://mixi.jp/view_event.pl?id=34583167&comm_id=883122
mixiユーザー
ログインしてコメントしよう!
  • 2008年09月20日 (土) 土 18:30-21:30
  • 京都府
  • 2008年09月20日 (土) 締切
  • イベントに参加する
  • 気になる!
参加者
3人