ディスコグラフィー
This Heat (1978年 アルバム)
Health And Efficiency (1981年 12"シングル)
Deceit (1981年 アルバム)
This Heat with Mario Boyer Diekuuroh (1982年 Albert Marcoeurとの片面ずつのカセット)
Live In Krefeld (1986年 カセット)
The Peel Sessions (1988年 シングル)
Repeat (1993年 アルバム)
Made Available (1996年 アルバム)
Out of Cold Storage (2006年 6枚組ボックス・セット)
Live Part 1
http://jp.youtube.com/watch?v=CNFLb-DULk0&feature=related
[MP3試聴]“Paper Hats”
http://localhostr.com/files/b4a00024f1d1ab6fbd35.mp3
ディス・ヒート THIS HEAT再発情報!
http://www.locus-solus.co.jp/catalogue/thisheat.html
THIS HEAT及び周辺全般!
http://www.geocities.co.jp/MusicStar-Keyboard/5484/thisheat.htm
The Second Annual Report (1977年)
D.o.A: The Third and Final Report (1978年)
20 Jazz Funk Greats (1979年)
Heathen Earth (1980年)
Part Two: the Endless Not (2007年)
看護婦に傷やnwwは、 英国の主要なミュージシャンのスティーブンステイプルトン車両記録します。 NWW was originally a band, formed in 1978 by Stapleton, John Fothergill and Heman Pathak. [1] nwwはもともとバンド、結成は 1978年にされステイプルトン、ジョンフォザギルとheman pathakます。
Musical output ミュージカル出力
Their early recordings, all made quickly, were heavily influenced by free improvisation and Krautrock and were generally considered industrial music , despite the objections of the group.初めに録音して、すべての前に、すぐに大きく影響されたフリー即興とkrautrockとみなされた通常の音楽産業にもかかわらず、反対のグループです。
By 1981, only Stapleton was left from the original trio and he now regards 1982's Homotopy to Marie , as being the first proper Nurse With Wound release.され1981年には、左側にのみステイプルトンだったから、彼は今、元のトリオに関して1982年のホモトピーをマリーは、適切な看護婦にされた最初の傷をリリースします。 There are now over 30 full length NWW titles.現在、 30以上全長nwwタイトルです。 Stapleton's fondness for dada , surrealism and absurdist humor are demonstrated in much of NWW's output, which, though it draws directly on nearly every musical genre imaginable (from cabaret music to nursery rhymes to John Cage to The Beach Boys to krautrock to pop music to ambient music ) retains a distinctive and recognizable aura. Musique concrete may be the most prominent touchstone, due to Stapleton's frequent – and often humorous – use of creative tape loops and editing.ステイプルトン父ちゃんの思い入れがあるのは、 シュールレアリズムのユーモアと不条理主義のデモには多くのnwwの出力で、これが、それに直接描画想像上のほぼすべての音楽ジャンル( キャバレーから音楽をジョンケージ 童謡をしてビーチボーイズをkrautrockをポップミュージックを周囲音楽)を保持し、独特のオーラと認識します。 ミュージックコンクレート可能性があり、最も顕著なの試金石、ステープルトンのために頻繁に-そしてしばしばユーモラスな-クリエイティブテープループを使用し、編集できます。 This aesthetic is fully represented in the artwork that features on the album covers, virtually all of which is created by Stapleton, mostly under the pseudonym "Babs Santini".この美的は完全に表され、アルバムのアートワーク機能をカバーして、ほぼすべての会社が作成されステイプルトン、そのほとんどが偽名の下に"バブスサンティニ"とします。
[Members]
Although Stapleton has sole curatorship of NWW, the group has a long and illustrious list of collaborators: John Fothergill, Heman Pathak, Rose McDowall, Diana Rogerson, Clint Ruin, Roman Jugg, Chris Wallis, Ruby Wallis, Andrew Cox, Barry McCarus, Brian Williams, Chris Furse, Christine Glover, Darren Kingaby, David Elliott, David Kenny, Dorothea Bendik, Edward Ka-Spel, Fiona Anne Burr, Flora McCrindell, Geoff Cox, Glenn Michael Wallis, Graeme Revell, Hapunkt Fix, Iva Morgan, John Murphy, John Orr, Jonathan Stone, Karl Blake, Laura Calland, Lisa Donnan, Marc Monin, Margaret Evers, Marlene, Mary Dowd, Nikki, Paul Donnan, Paul Hurst, Peter McGee, Ritva Ross, Robbie Sylvester, Ross Canon, Sinan Leong, Stephen Holmes, Tathata Wallis, Tracy Roberts, Trevor Reidy, Wilf Harris, Tony Wakeford, Peat Bog, Bradford Steer, Konori Suzuki, Alan Trench, Clive Graham, Laetitia Sadier, Mary Hansen, Sean O'Hagan, Tim Gane, David Kenny, Steve Mack Anita Plank, Werner Funk, James Rhodes, Joolie Wood, Jac Berrocal, Jim Haynes, Sarah Dawson, Dizzy, Michael Cashmore, Blind Dave Andrews, Taut Nishizato, Scara Nishizato, Suzi Firenza, Petr Vastl, Amantine Dahan Steiner, Isabelle Gaborit, Alice Potter, Hansi Fischer, Tim Belbe, Ossian Brown, Stephen Thrower, Sarah Fuller, and including James George Thirlwell of Foetus , Tony Wakeford , David Jackman of Organum, Andrew McKenzie of The Hafler Trio , Jim O'Rourke , Christoph Heemann , William Bennett of Whitehouse , Robert Haigh , Annie Anxiety , Jhonn Balance , Matt Waldron of Irr.